Тема. Позакласне читання №2. Роман Іваничук «Мальви»


Мета: опрацювати зміст роману Романа Іваничука «Мальви», з’ясувати жанрову   специфіку  твору; тренувати навики логічного   мислення, а також вміння аргументовано давати відповідь на  поставлені завдання та запитання проблемного характеру; ширше розкрити історію українського народу у 1-ій пол. ХVII ст., сприяти усвідомленню негативного впливу на людину зради своїй рідній мові, вірі, державі; розкрити красу художнього слова. 

                                                                                                                           Читати далі.


         Тема. Уживання прийменників і сполучників. Написання прийменників з іншими частинами мови


Мета:

-           повторити вивчений матеріал про частини мови; більше дізнатися про прийменник і сполучник як службові частини мови;

-          формувати навички написання прийменників з іншими словами окремо, формувати вміння відрізняти прийменники від однозвучних префіксів та прийменники від сполучників, визначати роль цих службових частин мови у реченні;

-                      розвивати память, логічне мислення, культуру усного і писемного мовлення;

-                      прищеплювати любов до природи, до спорту.


 


Тема. Складання сучасної української казки.

Мета: розвивати в учнів вміння вільно послуговуватися  такими видами мовленнєвої діяльності, як аудіювання,  говоріння, читання, письмо;

формувати світогляд учнів, не нав’язливо давати установки пріоритетних цінностей в  житті, виховувати національно-свідому особистість;

удосконалювати навики логічного мислення, швидкої реакції на поставлені завдання евристичного характеру;

тренувати творчі навики, за поданим планом опрацьовувати зміст казки;

показати силу й красу українського слова.

                                                                                                                        Читати далі.



Тема. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою        мовою.

Мета: з’ясувати особливості будови речень з прямою мовою, визначити, з яких частин воно складається, а також особливості його інтонування, проаналізувати розділові знаки; розвивати творчі здібності в дітей, з’ясувати особливість оповідання та поезії, тренувати пам’ять, логіку  мислення; прищеплювати дітям любов до природи, праці,  розповісти їм про Василя Сухомлинського.

                                                                                                                       Читати далі.